DjangoBooks.com

Norway

SigurdSigurd Copenhagen, DenmarkNew
edited September 2008 in Welcome Posts: 69
Her kan vi kansje snakke norsk uten å irritere resten av verden som ikke skjønner et kløyva ord :wink:
«1

Comments

• nwilkinsnwilkins New
    why would speaking Norwegian bother those of us who can't speak it?
  • ArnsteinArnstein New
    Hvor holder norskertene her til da? Jeg bor på Oppdal og Orkanger!
  • SigurdSigurd Copenhagen, DenmarkNew
    Holder til ikke langt unna bodø, men er på flyttefot til Bergen. Har vært på oppdal flere ganger, har til og med familie der. Fikk høre Django da jeg var ca. 12 (Er nå 22) og det har vært favoritten siden :D
    :wink: It seems like you understand a little Norwegian
  • ArnsteinArnstein New
    nwilkins wrote:

I wouldn't like it if I asked something and when I finally got an answer it was in french(or any other language that I don't understand).
    Kjenner du flere som spiller denne type musikk? Er ikke så mange her oppe i nord. Har gått til innkjøp av Gypsy Rhythm og Gypsy Picking og akkurat nå går tiden hovedsaklig til å få rytmespillinga til å sitte.
  • ArnsteinArnstein New
    Sigurd wrote:
    Kjenner du flere som spiller denne type musikk? Er ikke så mange her oppe i nord. Har gått til innkjøp av Gypsy Rhythm og Gypsy Picking og akkurat nå går tiden hovedsaklig til å få rytmespillinga til å sitte.

Har Gypsy Picking jeg og! Skal kjøpe Gypsy Rhythm straks! Kjenner ingen andre som spiller sånn musikk, desverre. Vet gitarlæreren min (Bjørn Hummelsund) kan noe Django som jeg skal lære etter ferien. Akkurat nå holder jeg på med Ain't Misbehavin-solon!
  • ArnsteinArnstein New
    Vet noen hvor jeg kan få tak i en sånn sigøynerjazzgitar i Norge?
    Har ikke hørt om noen som forhandler sånne gitarer i Norge. Jeg kjøpte min Gitane DG-300 her på Djangobooks. Koster litt i frakt, men sånn er livet :)
  • tommasotommaso ROMA-ITALYNew
    Hi Sigurd and Arnstein,
    do you really want to exclude the community from your posting??? :?
    I don't think that, so please speak english since we are interested to your topics.
    Anyway the written norwegian is very cool (although I can't understand a word).
    BTW I'm curious .
    Ciao,
    Tommaso
    :wink:
    Grazie Django!
Sign In or Register to comment.
Home  |  Forum  |  Blog  |  Contact  |  206-528-9873
The Premier Gypsy Jazz Marketplace
DjangoBooks.com
USD CAD GBP EUR AUD
USD CAD GBP EUR AUD
Banner Adverts
Sell Your Guitar
© 2024 DjangoBooks.com, all rights reserved worldwide.
Software: Kryptronic eCommerce, Copyright 1999-2024 Kryptronic, Inc. Exec Time: 0.010185 Seconds Memory Usage: 1.084885 Megabytes
Kryptronic