Holder til ikke langt unna bodø, men er på flyttefot til Bergen. Har vært på oppdal flere ganger, har til og med familie der. Fikk høre Django da jeg var ca. 12 (Er nå 22) og det har vært favoritten siden
Kjenner du flere som spiller denne type musikk? Er ikke så mange her oppe i nord. Har gått til innkjøp av Gypsy Rhythm og Gypsy Picking og akkurat nå går tiden hovedsaklig til å få rytmespillinga til å sitte.
Kjenner du flere som spiller denne type musikk? Er ikke så mange her oppe i nord. Har gått til innkjøp av Gypsy Rhythm og Gypsy Picking og akkurat nå går tiden hovedsaklig til å få rytmespillinga til å sitte.
Har Gypsy Picking jeg og! Skal kjøpe Gypsy Rhythm straks! Kjenner ingen andre som spiller sånn musikk, desverre. Vet gitarlæreren min (Bjørn Hummelsund) kan noe Django som jeg skal lære etter ferien. Akkurat nå holder jeg på med Ain't Misbehavin-solon!
Hi Sigurd and Arnstein,
do you really want to exclude the community from your posting??? :?
I don't think that, so please speak english since we are interested to your topics.
Anyway the written norwegian is very cool (although I can't understand a word).
BTW I'm curious .
Ciao,
Tommaso
Comments
I wouldn't like it if I asked something and when I finally got an answer it was in french(or any other language that I don't understand).
Har Gypsy Picking jeg og! Skal kjøpe Gypsy Rhythm straks! Kjenner ingen andre som spiller sånn musikk, desverre. Vet gitarlæreren min (Bjørn Hummelsund) kan noe Django som jeg skal lære etter ferien. Akkurat nå holder jeg på med Ain't Misbehavin-solon!
do you really want to exclude the community from your posting??? :?
I don't think that, so please speak english since we are interested to your topics.
Anyway the written norwegian is very cool (although I can't understand a word).
BTW I'm curious .
Ciao,
Tommaso